دانلود رایگان niceme
منوي اصلي
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها :


طراح قالب

Template By: NazTarin.com


درباره وبلاگ

به وبسايت niceme خوش آمدید
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» لينك ثبت نام سفر بدون بازگشت به مريخ

ثبت نام از اين لينك

ماموریت و چشم انداز

مریخ یکی از ماموریت هدف

این، هدف ماموریت مریخ یکی برای ایجاد یک حل و فصل بشر بر روی سیاره مریخ در سال 2023 است.

چشم انداز مریخ یکی

مریخ یکی معتقد است که اکتشافات بشر از منظومه شمسی باید یک تلاش جهانی، بیشتر از جاه طلبی یک ملت فردی باشد. اکتشاف مریخ ارائه می دهد فرصت برای جشن گرفتن قدرت بشریت متحد. 

همانطور که با فرود آپولو بر ماه، یک ماموریت انسان به مریخ خواهد نسل های الهام بخش به این باور است که همه چیز ممکن است، که هر چیزی را می توان به دست آورد. مریخ یکی معتقد است آن است که تنها ممکن است، اما ضروری نیست که ما یک راه حل دائمی در مریخ به منظور سرعت بخشیدن به درک ما از تشکیل منظومه شمسی، ریشه های زندگی، و از اهمیت مساوی، جایگاه
ما در جهان ایجاد.

برنامه کاری

در سال 2011، عضو موسس یک تیم مریخ با هم به منظور توسعه یک برنامه استراتژیک برای گرفتن بشریت به مریخ آمد. در آن سال برای اولین بار را به همراه داشت از اتمام مطالعه امکان سنجی، خواستار بر کارشناسان از آژانس های فضایی هوافضا و شرکت های خصوصی در سراسر جهان است. حروف نوشته شده از علاقه به حمایت از یک طرح مریخ دریافت شد. در این تجزیه و تحلیل مرحله اول، مریخ یکی از اجزای فنی، مالی، اجتماعی، روانی و اخلاقی به طرح پایه و اساس آن گنجانیده شده است. 

این تعهد فوق العاده ای تنها می تواند از طریق جنبش عمدی و دقیق، از طریق هر دو مراحل فنی و رسانه ای به دست آورد، به دست آوردن شتاب و اعتبار با هر مرحله به اتمام است. اولین تلاش این است به قراردادهای جایزه به تامین کنندگان هوا فضا در حال حاضر درگیر، در نتیجه مستحکم ماموریت به عنوان به لحاظ فنی امکان پذیر است. در همان زمان، مریخ یک برنامه انتخاب فضانورد راه اندازی، باز به هر کسی در جهان. 

نه بر خلاف رویدادهای تلویزیونی از بازی های المپیک، مریخ یک در نظر دارد برای حفظ رویداد جهانی، در حال رسانه ها، از انتخاب فضانورد به دوره های آموزشی، از بلند شدن هواپیما خاموش به فرود، به ارائه بودجه اولیه برای این جهش بزرگ بعدی برای بشر است

فن آوری

مریخ یک طرح واقع گرایانه برای ایجاد حل و فصل در مریخ 2023. این طرح بر اساس فن آوری های موجود در دسترس از تامین کنندگان به اثبات رسیده، ساخته شده است. یک شرکت هوافضا و ماموریت مریخ سخت افزار ساخت. همه تجهیزات خواهد شد توسط تامین کنندگان شخص ثالث در حال توسعه و یکپارچه در مراکز تاسیس شده است.

ماموریت به طور کامل مجهز شده است، اجزای سخت افزاری اصلی زیر تشکیل شده است:

پرتاب: این راکت استفاده می شود را به محموله از زمین پرتاب به مدار زمین و یا به مریخ است. یکی پیش بینی استفاده از فضایی مریخ X فالکن سنگین، یک نسخه به روز رسانی شده از فالکون 9است که در حال استفاده توسط X فضایی در حال حاضر است. سنگین فالکون قرار است برای انجام پرواز آزمایشی در سال 2013، اعطای زمان کافی برای ریز تنظیم قبل به یکی از ماموریت های مریخ که در سال 2016 آغاز خواهد شد.

مریخ حمل و نقل خودرو : این مسئولیت برای حمل و نقل فضانوردان به مریخ است، و متشکل از دو مرحله انگیزه، یک ماژول فرود و چهارم زندگی است.

کاوشگر: مریخ یکی پیش بینی استفاده از یک نوع اژدها کپسول SpaceX، اولین بار در سال 2010 مورد آزمایش قرار. این وسیله نقلیه است که با موفقیت با ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) در ماه مه سال 2012 لنگر انداخته است. کاوشگر مریخ یکی از نیاز خواهد بود کمی بزرگتر از اژدها. کاوشگر خواهد شد به مدت 5 تابع استفاده می شود:

    1. واحد حمایت از زندگی : کاوشگر که شامل سیستم برای تولید انرژی، آب و تنفس هوا در داخل حل و فصل شده است.
    2. عرضه واحد: A کاوشگر است که شامل مواد غذایی، قطعات یدکی و سایر اجزای کوچکتر.
    3. زندگی واحد : این واحد یک کاوشگر مجهز است که با یک بخش ویژه تورم است. پس از رسیدن به سطح مریخ، این اجازه می دهد تا برای ایجاد یک فضای بزرگ برای زندگی انسان است.
    4. کاوشگر بشر: این واحد که حامل فضانوردان به سطح مریخ است.
    5. کاوشگر مریخ نورد: این واحد که حامل مریخ نوردها را به سطح مریخ است.
    6.  
    7. مریخ نورد مریخ نورد یک وسیله نقلیه نیمه مستقل، انرژی خورشیدی، برق اکتشاف و طراحی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد برای کشف سطح مریخ در جستجوی محل مناسب برای حل و فصل، برای حمل و نقل قطعات سخت افزاری بزرگ (در مد مانند تراکتور) ، و پس از آن مجمع عمومی.
    8.  
    9. مریخ لباسی : تمام فضانوردان باید لباس های خود را مریخ زمانی که در معرض اتمسفر مریخ می پوشند. مانند استفاده شده توسط فضانوردان آپولو در ماه، مریخ مناسب محافظت فضانوردان از درجه حرارت شدید، بسیار نازک، جو، غیر قابل تنفس و در غیر این صورت مضر اشعه است.
    10. ارتباطات سیستم : سیستم ارتباطی انتقال جریان های ویدئویی از مریخ به ماهواره ارتباطی در مدار مریخ و برگشت به زمین است.

       محموله اقلام تحویل داده شده توسط وسیله نقلیه پرتاب را به زمین یا مدار مریخ، و یا به سطح مریخ هستند. مریخ یکی از محموله ارتباطات ماهواره ای، حمل و نقل خودرو، مرحله انگیزه و یا یک کاوشگر ممکن است.

                                               

                                

 

آیا این واقعا امکان پذیر است؟

مریخ یکی از اولین سازمان برای اندیشیدن ایده یک ماموریت سرنشین دار به مریخ نمی باشد. شده اند وجود دارد بسیاری از برنامه های به انجام درست این است. و با این حال، هیچ کدام به ثمر آمده است. چرا باید از مریخ یکی از موفق؟

به چند دلیل، همانطور که در برخی از جزئیات شرح داده شده، در زیر وجود دارد:

مهاجرت - فضانوردان مریخ یکی از ترک زمین فرض که آنها هرگز باز خواهد گشت. این اساسا تغییر مورد نیاز ماموریت، کاهش نیاز به بازگشت به وسایل نقلیه در ارتباط با فن آوری های حال حاضر در دسترس نیست و خیلی بیشتر از هزینه.

پانل های خورشیدی - از طریق استفاده از این منبع انرژی، ساده، قوی و فراوان، مریخ یکی از توسعه و راه اندازی یک راکتور هسته ای نیاز ندارد، در نتیجه صرفه جویی در وقت و پول در حالی که اجتناب از خطرات و نگرانی برای استفاده از یک منبع انرژی هسته ای است.

ساده مریخ نوردها - از طریق استفاده از مریخ نوردها نسبتا ساده است، طراحی شده برای انجام ساخت و ساز قبل از حل و فصل اساسی به ورود فضانورد انسانی، صرفه جویی در زمان و هزینه است.

بدون ارسال جدید تحولات - کل طرح حول محور استفاده از فن آوری های موجود، اعتبار

سیاست - تامین کنندگان در تعادل قیمت و کیفیت، انتخاب شده از طریق ترجیحات سیاسی یا ملی نیست.

مهاجرت به مریخ

یک نقطه مرکزی به ماموریت مریخ در یک مهاجرت از فضانوردان بشر است. مریخ خانه جدید خود را، جایی که آنها زندگی می کنند و کار برای چه به احتمال زیاد خواهد بود که باقی مانده از زندگی خود می شود.

در حالی که این امکان وجود دارد که در طول عمر از مهاجران اولیه در مریخ، وجود خواهد داشت فرصت را به یک یا چند پشت به زمین، می توان آن را پیش بینی نیست و نه انتظار می رود. حقیقت زیر را در نظر بگیرید: برای بازگشت انسان به زمین، به طور کامل مونتاژ و سوخت وسیله نقلیه پرتاب (راکت) باید در دسترس می باشد، که قادر به فرار از میدان گرانشی مریخ با فراوان، بر روی بورد پشتیبانی از سیستم های زندگی و تامین تا هفت مربوط به سفر ماه و توانایی به دو حوض با یک ایستگاه فضایی در مدار زمین، و یا انجام بی خطر ورود مجدد و فرود بر روی زمین است.

یکی از این یک تلاش کوچک، هر نیاز قابل توجه ظرفیت های فنی، وزن، و هزینه می باشد.

علاوه بر این، یک نقطه در زمان و پس از آن بدن انسان به 38٪ گرانش مریخ تنظیم شده است وجود دارد، و ناتوان از بازگشت به زمین، گرانش بسیار قوی است. این است که با توجه به تغییرات فیزیولوژیکی در بدن انسان، که شامل کاهش تراکم استخوان، قدرت عضلانی، ظرفیت سیستم گردش خون و. در حالی که فضانورد در هیئت مدیره میر قادر به راه رفتن پس از بازگشت به زمین پس از سیزده سال در ماه وزن محیط زیست، پس از یک اقامت طولانی مدت بر روی مریخ بود که بدن انسان قادر نخواهد بود برای تنظیم به گرانش بالاتر از زمین بر بازگشت.

با فرض فضانوردان بشر ساکنان دائمی بر سطح مریخ، این چالش ها به ارائه فضانوردان با این بنیادها برای یک زندگی جدید کاهش می یابد: امکانات زندگی سالم، هوای پاک و آب آشامیدنی، جیره غذایی تا زمانی که گیاهان ممکن است در خانه های سبز و امکانات هیدروپونیک رشد کرده است. و ملزومات برای تحریک فکری در یک سیاره است که سرد، متروک و بدون زندگی بسیاری از دادن کیفیت.

در حالی که پیچیده است، ماموریت مریخ ممکن است در حال حاضر. علم و فن آوری مورد نیاز برای قرار دادن انسان در مریخ وجود دارد امروز. بیشتر از آنچه که از اسکای لب، میر و ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) آموخته اند به ما داده اطلاعات ضروری، تجربه، و دانش - که همه آنها به زندگی بر روی مریخ است.

علاوه بر این، از عناصر اصلی مورد نیاز برای زنده یک سیستم زنده در حال حاضر در حال حاضر بر روی مریخ، در نتیجه نیاز به ارسال به ابزار و ماشین آلات از عناصر اولیه است. به عنوان مثال، محل سکونت: مریخ یکی از این برای حل و فصل اول آن انتخاب شده حاوی یخ آب در خاک، که می تواند از طریق استفاده از گرما استخراج شده است. این آب ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به نوشیدن، نوشیدن، شستشو و سایر امور ضروری، افزایش محصولات غذایی، و از طریق الکترولیز، ایجاد اکسیژن. علاوه بر این، مریخ دارای منابع طبیعی فراوان از نیتروژن، عنصر اصلی در هوا (80٪) است که استشمام می کنیم.

بدیهی است، برای یک مدت طولانی، خواهد باشد وجود دارد نیاز برای منابع جدید از قبیل کامپیوتر، لباس، غذاهای تخصص (شکلات، قهوه، و چای)، و پیچیده قطعات یدکی که می تواند شود نه به آسانی با پرینتر مریخ مبتنی بر 3D و کامپیوتر به کمک آسیاب تکثیر. با این حال، به زودی پس از انسان اولین بار وارد، انتظار می رود فضانوردان قادر خواهند بود برای ایجاد و بهبود منزل خود را با استفاده از مواد محلی.

پانل های خورشیدی

مریخ یک حل و فصل خواهد شد توسط خورشیدی (فتوولتائیک) پانل های طراحی شده است. این امر ممکن است، زیرا مریخ یکی از تولید سوخت برای سفر بازگشت به زمین نیاز ندارد. پانل های خورشیدی برای یک ماموریت مریخ فیلم نازک است، که، در حالی که کمی کمتر کارآمد تر از کسانی که به طور معمول در هوا و فضا استفاده می شود، بسیار سبک و به راحتی قابل حمل و نقل است. اولین مریخ یکی از اسکان در نظر دارد برای نصب حدود 3000 متر مربع از سطح منطقه مولد قدرت.

همانطور که مریخ بیشتر از خورشید از زمین، افزایش خورشیدی کاهش می یابد. اما، به عنوان اتمسفر به مراتب نازک تر است، مقدار تابش خورشیدی که به سطح می رسد، بیشتر از اگر مریخ شامل یک فضای ضخیم تر است. به عنوان یک نتیجه، به طور متوسط ​​افزایش خورشیدی بر روی سطح مریخ 500 وات در هر متر مربع است، که تقریبا ½ به طور متوسط ​​1000 وات بر روی زمین است.

در سال های اولیه این پروژه، پانل های خورشیدی به طور مستقیم بر روی زمین قرار می گیرد، که این مواد به ارمغان آورد از زمین را کاهش می دهد و نیاز به حداقل تلاش از مریخ نوردها به قبل از ورود انسان. هنگامی که ساخت تا از گرد و غبار و شن و ماسه را کاهش می دهد قدرت کل خروجی، یک مریخ نورد یا فضانورد آنها را بر این اساس تمیز می کند.

مریخ نوردها ساده

مریخ یکی از استقرار مریخ نوردها نسبتا ساده است، که نیاز به فضانوردان به ادامه پوشیدن خود را تحت فشار مناسب مریخ زده است. در حالی که یک کاوشگر تحت فشار، ایده آل است - ارائه می دهد که هوای تنفس و چهارم زندگی کوچک برای ماموریت های اکتشافی سطح دیگر - هزینه های حمل و نقل به مریخ در حال حاضر گران. علاوه بر این، در این زمان، وجود دارد هیچ وسیله حمل و نقل است که می تواند مانند یک کاوشگر به مریخ ادامه می دهند وجود دارد.

در حالی که مریخ نورد مریخ انتخاب شده است از رانندگی در بیش از 200 کیلومتر قادر هستند به راحتی از لباس های فضانوردان به احتمال زیاد سفر مجموع تا 8 ساعت / 80 کیلومتر در هر روز محدود می کند. مریخ نوردها قادر به رانندگی در سراسر زمین مریخ در حدود 10 کیلومتر در ساعت است که آنها را تحت کنترل مستقیم یک انسان، و کندتر هستند که رانندگی خودکار است. در حالی که یک باور نکردنی از راه دور نیست، این برابر به منطقه موجود پیرامون حل و فصل در حدود 5000 کیلومتر مربع است.

هیچ توسعه جدید

مریخ یکی از این ماموریت طراحی شده است که با استفاده از قطعات منحصرا توسط تامین کنندگان موجود ساخته شده است، را دریافت کرده است و تایید به منظور توسعه همه اجزای اصلی را از طریق نامه های مورد علاقه. در حالی که بسیاری از قطعات مورد نیاز فورا در دسترس است با مشخصات دقیق مورد نیاز در این زمان نیست، بدون نیاز به تغییرات رادیکال به طرح جزء فعلی وجود دارد.

انسان در مریخ

می گویند کسی که به شما بگوید: ما می رویم به ساخت یک حل و فصل انسان بر روی مریخ است. بعد از اینکه خندید کمی، تنها به صورت جدی ملاقات کرد، شما ممکن است بپرسید:

این چگونه ممکن است؟

فضانوردان می آیند؟

چگونه می فضانوردان آماده شدن برای زندگی در مریخ؟

سفر از زمین به مریخ بود؟

چه خواهد شد آن را بر روی مریخ زندگی می کنند؟

این چگونه ممکن است؟

دفعات بازدید: فناوری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چالش های فنی از ماموریت انسان به مریخ، و این واقعا امکان پذیر است؟ بخش از وب سایت ما.

مهاجرت به مریخ

یکی از راه های سفر به مزایای آشکار فنی است، اما آنچه که این کار را برای خود فضانوردان به معنی؟ این بستگی دارد که از شما بپرسم. می توان گفت که اکثر مردم ترجیح می دهند که از دست دادن یک پا نسبت به بقیه عمر خود را در سیاره خصمانه و سرد، زندگی می کنند، پس از خداحافظی با دوستان و خانواده برای همیشه لطفا برای تماس تصویری به بهترین شکل ممکن از هفت دقیقه تاخیر یکی از راه رنج می برند.

با این حال، افرادی که برای آنها سفر به مریخ یک رویا بوده است برای تمام عمر خود را وجود دارد. چالش رغبت آنها. بر خلاف چین باستان، Micronesians، و آفریقایی های بی حد و حصر، وایکینگ ها و کاشفان مشهور دنیای قدیم اروپا، که همه چیز را ترک پشت به صرف اکثریت از زندگی خود را در دریا، یک مأموریت یک طرفه به مریخ است که در مورد کشف دنیای جدید و فرصت برای انجام این تحقیق انقلابی تا کنون تصور، یک خانه جدید برای انسان ها بر روی سیاره دیگری ساخت.

مریخ یکی از هر کس که در آرزوی راه کاشفان باستان خواب فرصت برای درخواست یک موقعیت در یک ماموریت مریخ ارائه می دهیم که برای آنها این است که یک رویا؟

سال آموزش

قبل از این که جو زمین را ترک برای سفر به مریخ، هر فضانورد خواهد شد مورد نیاز را از طریق هشت سال آموزش قرار داده شده است. آنها خواهد شد به مدت چند ماه هر دو سال در گروه چهار در تاسیسات شبیه سازی از جهان جدا شده، به یاد بگیرند که چگونه آنها را به زندگی در محله های نزدیک پاسخ در حالی که از همه انسانها به جز برای سه نفر از اعضای خدمه جدا شده است. در علاوه بر این به تخصص و تجربه کاری آنها در حال حاضر باید دارای، آنها را برای یادگیری بسیار چند مهارت جدید: تعمیرات الکتریکی و فیزیکی برای سازه های اسکان، کشت محصولات کشاورزی در فضاهای محدود، و پرداختن به مسائل روزمره و جدی پزشکی مانند هزینه نگهداری و تعمیر دندان ، اشک ماهیچه ها و شکستگی های استخوانی است.

سفر به مریخ

پرواز را بین هفت تا هشت ماه (بسته به موقعیت های نسبی زمین و مریخ). فضانوردان این هفت ماه با هم در بسیار کوچک در فضا از پایگاه خانه در حل و فصل در مریخ عاری از تجمل و رفاه و یا زوایدکوچکتر است. این آسان نخواهد بود. دوش گرفتن با آب صرف یک گزینه خواهد بود. به جای فضانوردان را با towelettes مرطوب (دستمال مرطوب و مرطوب) که توسط فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی استفاده می شود.

یخ خشک و مواد غذایی کنسرو شده، تنها گزینه است. وجود خواهد داشت سر و صدای مداوم از دستگاه تهویه مصنوعی، زندگی کامپیوتر و سیستم های پشتیبانی، و روال regimented از 3 ساعت ورزش روزانه به منظور حفظ توده عضلانی است. اگر فضانوردان با یک طوفان خورشیدی ضربه، آنها باید پناه حتی کوچکتر، منطقه پناه موشک فراهم می کند که بهترین حفاظت را، تا چند روز است.

این سفر خواهد بود دشوار، با فشار دادن هر یک از آنها را به محدودیت های بسیار از آموزش های خود و ظرفیت های شخصی است. اما فضانوردان خواهد ماند چرا که این پرواز حامل آنها به رویای خود خواهد بود.

زندگی در مریخ

زمانی که آنها در مریخ می رسند، فضانوردان خواهد شروع به استفاده از واحدهای نسبتا بزرگ زندگی خود را بیش از 50 متر 2 به ازای هر نفر، و در مجموع بیش از 200 متر 2 ترکیب فضای داخلی است.

در حل و فصل اجزای تورم که شامل اتاق خواب، زمینه های کار، اتاق نشیمن و بوته در واحد تولید، جایی که آنها سبزی رشد خواهد کرد. آنها همچنین قادر خواهد بود به دوش به صورت عادی، آماده سازی مواد غذایی تازه (که آنها خودشان را رشد و برداشت) در آشپزخانه، لباس منظم، و، در اصل، منجر معمولی زندگی روز به روز می شود.

اگر فضانوردان را ترک حل و فصل، آنها را مجبور به پوشیدن یک دست کت و شلوار مریخ. با این حال، تمام فضاهای زندگی معابر متصل به ترتیب برای فضانوردان به حرکت آزادانه از یک پایان از حل و فصل دیگر است. همانطور که مریخ نوردها انجام داده اند بسیاری از ساخت و ساز سنگین قبل از ورود خود، آن را نمی خواهد فضانوردان یک زمان طولانی برای پیدا کردن معمول در زندگی جدید خود را، در حال حرکت را به انجام کار ساخت و ساز و تحقیق با ارزش است.

ساخت و ساز و تحقیقات

اجزای جدید به مریخ تحویل داده خواهد شد در حالی که گروه اول از چهار فضانورد در حال حل و فصل است. در آماده سازی از ورود در گروه دوم از چهار فضانورد، اجزای یک واحد زندگی دوم و زندگی دوم واحد پشتیبانی می باشد. با استفاده از مریخ نوردها، فضانوردان از این واحدها را به پایگاه اصلی متصل شوند. هنگامی که این کار انجام شده است، خدمه اول تا به حل و فصل برای ورود فضانوردان اضافی آماده شده، و، در عین حال، فضانوردان به فضای بیشتری را برای خود و امنیت فوق العاده را به عنوان محیط زندگی تکراری ارائه بازگشت به بالا پشتیبانی از سیستم های زندگی لذت ببرید است.

هنگامی که خدمه دوم سرزمین فضانوردان، خدمه خواهد شد که در حال حاضر تکنولوژی و نیروی کار فیزیکی به ساخت و ساز از زندگی و فضاهای کاری استفاده شود، با استفاده از مواد محلی. مریخ یکی در حال کار بر روی مفاهیم، ​​مانند گنجاندن تونل ها و گنبد ساخته شده از خاک مریخ فشرده، که ممکن است قادر به نگه داشتن یک فضای تنفس برای فضانوردان به زندگی شوید.

وجود خواهد داشت مقدار زیادی از تحقیقات انجام شده بر روی مریخ است. فضانوردان به تحقیقات که چگونه بدن خود را پاسخ می دهند و تغییر به هنگام زندگی در یک میدان گرانشی 38٪، و چگونه محصولات غذایی و گیاهان دیگر در واحد کارخانه تولید هیدروپونیک رشد می کنند. تحقیقات اضافی حل و فصل اکتشاف برای یادگیری در مورد زمین شناسی باستانی و در حال حاضر بر روی مریخ باشد. البته تحقیقات زیادی برای اندازه گیری اختصاص یافته است اگر زندگی یک بار در حال حاضر و یا در حال حاضر بر روی مریخ وجود دارد.

گزارش از مریخ

فضانوردان ارائه گزارش های معمول، بلکه همه آنها که لذت بردن و به چالش کشیدن پیدا. آن را خواهد داد که مردم بر روی زمین مشاهده بینش منحصر به فرد و شخصی از حیات بر روی مریخ است. آنها می توانند به سوالات جذاب مانند پاسخ: آن چه می خواهم به راه رفتن بر روی مریخ است؟ چگونه می توانم شما را پس از یک سال در مورد فضانوردان همکار خود احساس می کنید؟ آن را مانند زندگی در گرانش مریخ کاهش چیست؟ غذای مورد علاقه شما؟ آیا شما لذت بردن از غروب خورشید در مریخ؟

توسعه آینده

یک گروه جدید از چهار فضانوردان بر روی مریخ فرود در هر دو سال، به اندازه حل و فصل به طور پیوسته افزایش می یابد. در نهایت، یک واحد زنده خواهد شد از مواد محلی، به اندازه کافی بزرگ برای رشد درختان ساخته شده است. بیشتر فضانوردان می رسند، خلاقیت کاربردی به توسعه حل و فصل قطعا راه به ایده ها و نوآوری که ما نمی توانیم تصور در حال حاضر. اما ما می توانیم انتظار داشته باشیم که روح انسان به استقامت ادامه دهد، حتی به رشد در این محیط به چالش کشیدن.

خطرات و چالش ها

مریخ یکی از توسعه یافته ماموریت برای ایجاد استقرار انسان بر سطح مریخ به طور کامل بر تکنولوژی موجود ساخته شده است. در حالی که یکپارچه سازی سیستم های ثابت در ماموریت های قبلی تا حد زیادی بهبود احتمال موفقیت، آن را به هیچ وجه حذف خطر یا چالش چنین تلاشی باور نکردنی. ارسال انسان به مریخ انجام فوق العاده با تمام استانداردهای باقی مانده است، و به عنوان مثل، خطرات و چالش های بسیار واقعی است.

ایالات متحده، رئیس جمهور جان اف. کندی در سخنرانی رایس ماه معروف خود گفت: "ما را انتخاب کنید برای رفتن به ماه، نه به خاطر آن آسان است، اما به دلیل آن سخت است."

مریخ یکی طول می کشد در چالش ایجاد یک حل و فصل در مریخ با قاب همان ذهن، به دانستن همه تلاش های بزرگ، به ویژه اکتشاف فضا، ترکیب خطر از زمان از دست رفته، منابع، ... و گاهی زندگی می کند. جسارت به مریخ از این قاعده مستثنی است.

چالش این است که برای شناسایی خطرات در هر مرحله از ماموریت ده سال را، از انتخاب فضانورد از طریق آموزش، از راه اندازی تا زندگی بر روی مریخ است. مریخ را به طرح مأموریت خود را دقیق خطر ابتلا به تحلیل پروتکل، ساخته شده توسط افراد بسیار با تجربه، برخی از آنها با تجربه در NASA و ESA گنجانیده شده است. همیشه در حال تکامل است، تا به حال بهبود، مریخ به طور مداوم در تلاش برای کاهش خطر ابتلا به تاخیر و شکست در هر سطح. 
به عنوان مثال، کاوشگر مریخ آزمایش می شود هشت برابر قبل از فرود از خدمه، با استفاده از وسایل نقلیه یکسان است. به عنوان استاندارد در صنعت هوافضا، هر جزء خواهد شد برای سادگی، دوام و ظرفیت آن، به ترمیم با استفاده از امکانات که در دسترس هستند به فضانوردان بر روی مریخ انتخاب شده است.

از جنبه های مهم مدیریت ریسک برای کسب اطلاعات کیفیت بین تامین کنندگان به اشتراک گذاشته شده ساخته شده و به راحتی در دسترس همه احزاب است. در مورد مریخ یک ماموریت، این حامیان، سرمایه گذاران، تامین کنندگان هوافضا، و البته، خود فضانوردان است. از آنجا که این ماموریت در نهایت تامین مالی و پشتیبانی توسط مخاطبان جهانی، مریخ نیز برای عموم مردم به یک احساس چه خطرات هستند و چگونه مریخ یکی در حال کار برای آنها کاهش بخواهد.

مریخ یکی از دو دسته خطر عمده: از دست دادن زندگی انسان و بالا رفتن هزینه ها می باشد.

زندگی انسان

اکتشافات فضایی انسان خطرناک است در تمام سطوح است. پس از گذشت بیش از شصت سال از انسان ترک زمین بسیار پایین تر خطر پرواز به فضا را شبیه به صعود به قله اورست است. 
مریخ یک محیط بی رحم است که در آن حادثه و یا یک اشتباه کوچک می تواند در شکست های بزرگ، آسیب و مرگ منجر شده است. هر جزء کاملا باید کار کند. هر سیستم (و پشتیبان آن) باید بدون شکست خورده و یا زندگی انسان است که در معرض خطر عمل.

با پیشرفت فن آوری، تجربه مشترک میان آژانس فضایی چه بود یک بار در یک شات تلاش معمول می شود و سفر به فضا، قابل دوام تر است.

بالا رفتن هزینه ها

سرریز هزینه ها نیز غیر معمول نیست در پروژه های بزرگ در هر عرصه است. خطر ابتلا به تاخت و تاز کردن هزینه در یک ماموریت مریخ با استفاده از فن آوری های موجود کاهش می یابد، و این واقعیت است که در حدود 66 درصد از هزینه های پرتاب و فرود همراه است - که هر دو به خوبی درک کرده و ثابت متغیر است.

پیشنهاد مریخ بودجه شامل یک حاشیه ایمنی بزرگ را به حساب شکست ماموریت قابل توجه و همچنین شکست کوچکتر، اما از اجزای پرهزینه در مریخ است.

مریخ یکی از دقیق تجزیه و تحلیل خطر مشخصات که راهنمایی هر دو داخلی خود را توسعه فنی و همچنین روابط آن با تامین کنندگان هوا فضا خود را می سازد. این تجزیه و تحلیل خطر مشخصات خود ادامه خواهد داد به تحول و بهبود در طول سال ها قبل به انسان راه رفتن بر روی سیاره مریخ است.

 

ثبت نام از اين لينك


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
کشف موش صحرایی در مریخ توسط یک ایرانی
کشف موش صحرایی در مریخ توسط یک ایرانی
کشف موش صحرایی در مریخ توسط یک ایرانی
کشف موش صحرایی در مریخ توسط یک ایرانی
کشف موش صحرایی در مریخ توسط یک ایرانی
کشف موش صحرایی در مریخ توسط یک ایرانی
لينك ثبت نام سفر بدون بازگشت به مريخ
دانلود فيلم بي خدا حافظي با كيفيت عالي
چت باكس
نرم افزاری چت و گفتگوی آنلاین Miranda 0.10.11
جديدترين وبسايت كليكي همانند فن آوري آسمان
۷۰ ایرانی داوطلب سفر بی بازگشت به مریخ
آموزش نصب كرون جاب
دانلود نسخه جديد Foxit Reader 5.4.3.0920
نقشه محل اصابت شهاب‌سنگ‌ها به زمین
دانلود نسخه جديد اسمارت سكوريتي ESET Smart Security 6.0.308.0
آنتي ويروس نود 32 جديد ورژن ESET NOD32 AntiVirus 6.0.308.0
آخرین نسخه گوگل کروم Google Chrome 26.0.1410.3 Dev
اندرويد
نرم افزار ارسال نظر به وبلاگهای بلاگفا ۱۰۰٪ تضمینی
sitmap.xml
زیر نویس فیلم argo 2012
دانلود جدیدترینها
دانلود کرک ویندوز 8
دانلود کرک سالم بازی assassins III
آموزش ساخت و راه اندازی قروشگاه اینترنتی
پک کامل بازی Farm Frenzy Game Pack Deluxe
ساخت متن آتشن در فوتوشاپ
دانلود کتاب ترفند های فوتوشاپ
دانلود نرم افزار جمع آوری ایمیل از لوکس بلاگ
غیر فعال کردن راست کلیک در ویندوز
ترفند های مهم رجیستری
تعیین رنگ نوشته ها
ساخت انجمن اختصاصی
صلوات بر محمد و ال محمد
دانلود نسخه جدید FileZilla 3.6.0.2 فایل زیلا
نسخه نهایی اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5
نسخه ی جدید فایر فاکس Firefox 19.0 Beta 3
دانلود قسمت 42 سریال شمیم عشق
دانلود قسمت 41 سریال شمیم عشق